Photobucket

About Me

My photo
一个來自馬來西亞关丹彭亨州的女生,目前在新加坡就业。

Wednesday, September 19, 2007

怎麼辦﹖

很多人都提議要出來大家見個面﹐ 我曾經想象過這應該是一個蠻不錯的聚會。

但是。。。這個問題一直在我的腦海蠻久了。。。時間和地點很難安排咯﹗

大家的工作時間不一樣﹐地點也不一樣。

約在週日怕大家不能盡心﹐

但是如果約在週末﹐我想很多媽媽們都不方便。

所以想在這裡問一問大家有沒有什麼好的方法﹖

嗯~~~ 因為 Wendy 27/9 要回到香港﹐

所以我約了她和SIS下個星期一在 Toa Payoh 見面﹐

時間: 24/7/07 (星期一)﹐ 615pm - 630pm,

地點﹕ Toa Payoh Interchange 的 bread talk.

有誰要加入我們嗎﹖讓我知道﹐OK﹗


想要來﹐但是又來不及的朋友﹐

可以 email 你們的電話號碼到
nicolehah@yahoo.com

我會 SMS 你們我們的所在處。

目前為止﹐confirm會出現的人是

1. Wendy
2. Nicole
3. Sharon
4. Richard
5. Eileen
6. 娃娃 (new friend)

26 comments:

Somewhere in Singapore said...

Y not fixed a date and time, and c who can make it... if want everyone able to make it, will be very difficult lor...

Nicole Hah said...

i know, as what i said liao! is very diffcult to fixed time, as i also dont want how to fixed time?

Wendy said...

Hi Hi Nicole..

Nice talking you just now.. 到现在心情还是很兴奋...

Propose Date: 24 Sept 2007
Time: 6:15pm ~ 6:30pm
Location: Toa Payoh Interchange Bread Talk (门口)

C U there !

Nicole Hah said...

hi Wendy,

我也很開心和妳的聊天。還好妳應該結婚了﹐不然我會懷疑妳唷﹗哈哈~~~

我也約了SIS﹐她已經 ON 了﹐現在看還有誰要加入咯﹗

星期一見。

Wendy said...

Hello Nicole...
看到你的update.. 再次感动!!

很期待下周一的来临!!

Nicole Hah said...

呵呵~~~ 不要那麼感性啦﹗

我也很期待和妳見面﹗

Michelle said...

Too bad i m not in sg on next monday or else i will join u all. Maybe next time lor! it's great to catch up sometime !

AJ said...

Hi all,

Enjoy yourself, i will not join u all (不过很想,但是要带孩子)next time bah...hazi...:(

Jas

Adeline said...

me too cannot join leh! me too 要带孩子leh! sigh....

Kate said...

哎呀!周日不行啦!要去学校带孩子下课啰!期待下一次的约会。祝你们有个愉快的聚会。

Sherrie said...

Nicole, though i might know know Wendy but i would like to meet up with her and u all too. i will try to arrange ok

Eileen said...

我放工的时间是6pm。到 Toa Payoh Interchange 已是七点多了。没办法看到你们,对不起!

Nicole Hah said...

hi michelle,

is ok, never mind. may will have 2nd time. not to worry.

hi jas, adeline & kate,

沒關係﹐會有機會的。下次可能會在週末。

Nicole Hah said...

hi xueli,

if can, try your best! let me know ya.

hi eileen,

沒關係的﹐如果妳願意的話﹐妳還是可以加入﹐ 我們等妳﹐OK﹖

Oink Oink said...

Nicole,
哈哈,好多伟大的妈妈哟,我也一样要带bb,sorry...
:-D

Nicole Hah said...

hi oink,

yalo, all are good mama.

never mind la! may will arrange again lo!

Camille said...

nicole,

嘻嘻。。。真不好意思,本来想要去的但是那天要去旅行社拿我的护照。之后再到你们那里可能会很迟了所以还是改次吧!

Eileen said...

nicole,

我会在那里跟你们聊一下子,然后回家。可以吗?

Nicole Hah said...

hi camille,

is ok! never mind! i may will have another gathering. will put on my blog to announce you all!

Nicole Hah said...

hi eileen,

sure no problem. welcome! can email your phone no to me at nicolehah@yahoo.com. you can sms me when you are reach.

Richard said...

Nicole,
如果来得及,我会联络Sharon,6.30前能不能到,也要靠司机大佬咯,不过我会试着尽量咯。。hope to lah.

Nicole Hah said...

hi richard,

沒關係的﹐慢慢來﹗如果不能在6.30到達﹐在到了之後才聯絡 sharon﹐然後才來和我們會合吧﹗

Wendy said...

Sorry Everyone..

今早一起身就开始"包云吞" 可能是昨天淋了雨... 今晚不能出席 Gathering.. 等我下次回来再约吧..

真的很sorry...

Nicole, so so sorry, 我刚打给您但您电话没人接, 或许在忙吧. 真的很不好意思!!

Wendy said...
This comment has been removed by the author.
Nicole Hah said...

hi wendy,

i think is ok la, maybe next time you came back we have another gathering lo!

Somewhere in Singapore said...

Hi Wendy

Hope to c u next time when you come back... :)